Ga je een eenzame Valentijn tegemoet, omdat je geliefde de relatie kortgeleden heeft beëindigd? Of vind je Valentijnsdag commerciële onzin, maar wil je je geliefde toch op een ludieke manier verrassen? In al deze gevallen biedt webshop Pleurop de uitkomst. De webshop begon als een grap van het Amsterdamse creatief bureau Tosti Creative, maar groeide uit tot een doorslaand succes! Woensdag gingen de ruim honderd bestellingen van gefrustreerde cupidootjes op de post.Verlepte rozenInitiatiefnemer Matteo Lutuputty pakt een van de bestellingen erbij: "We hebben hier een prachtig boeketje met verlepte rozen." Hij pakt een kleiner doosje erbij. "En als dat nog teveel is, dan hebben we hier iets wat nog zieliger is, namelijk: de enkele bloem."'Als ik poep zie, dan denk ik aan jou'"Het is de bedoeling om je ex duidelijk te maken dat het zo niet langer kan," legt Pascal Stroet van het bureau uit. Naast verlepte bloemen, voorziet het bureau ook in bijpassende gedichtjes. Matteo draagt er een voor. "Stomme Vincent. Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Als ik poep zie, dan denk ik aan jou." Liever een exclusiever cadeau? Dan biedt Pleurop ook een unieke parfum. "Dit is een heerlijk geurtje: de Eau de Poison. Die ruikt naar visolie."