De Amsterdamse kruidenier Abdelaziz Oubassou heeft de klant gevonden die hij op 20 november 2017 per ongeluk 90 euro te veel liet pinnen in de winkel aan de Jan Pieter Heijestraat in Amsterdam-West. Aziz vertelt aan NH Nieuws dat hij de klant heeft gevonden via de lokale zender AT5. "De bank heeft me na de uitzending opnieuw gebeld om te helpen." De vrouw bleek een vaste klant van hem te zijn. Ze kwam wel eens bij hem in de winkel voor een kippetje of olijven. "Ik ben blij dat ze geweest is." De vrouw heeft haar 90 euro weer teruggekregen en Abdelaziz ontving een bloemetje van de dankbare vrouw. "Als je geen goed mens bent, heb je een probleem bij God. Daarom wilde ik dit oplossen. Nu is het allemaal opgelost. Ik ben heel blij", zegt hij tegen de omroep. Dee klant die 90 euro te veel pinde, Ina Roels, is blij met mensen zoals hij. ''Mensen als jij, Aziz, maken de wereld een fijne plek'', schrijf ze op haar Facebookpagina.20 novemberOp 20 november liet hij een klant per ongeluk een te hoog bedrag pinnen, waarna hij niet meer kon slapen omdat hij in het bezit was van 90 euro die niet van hem was. Hij wilde de 90 euro hoe dan ook teruggeven.