Clubhuis afgebrand in Almere

Het was dinsdag niet voor iedereen een vrolijke dag. Een brand verwoeste het clubhuis van hondenclub Pampus in Almere volledig.

De brand is hard aangekomen bij de 700 leden van Pampus. Het archief, de nieuwe inboedel, spullen van de kantine, picknicktafels en apparatuur voor het geven van cursussen zijn door de brand verloren gegaan.

Het clubhuis was net helemaal opgeknapt. Het gebouw bestond sinds 1980 en was voorheen de eerste apotheek van Almere.

Het bestuur probeert nu zo snel mogelijk de activiteiten op het terrein te hervatten na de verwoesting van het clubhuis.