Bewoners van hun bed gelicht in Zutphen

In de nacht van maandag op dinsdag moesten bewoners van een appartementencomplex hun bed uit, omdat brand was uitgebroken. Het vuur woedde in het trappenhuis van de flat aan de Aert van Nesstraat.

Meerdere bewoners zijn door ambulancemedewerkers behandeld om te kijken of ze rook hadden ingeademd. Enkele bewoners zijn voor controle meegenomen naar het ziekenhuis.
De oorzaak van de brand is nog onbekend. Zo’n zes appartementen hebben flinke schade opgelopen. De brandweer had het vuur snel onder controle.

Beelden: SPS Media